................................................................Tråkdag...............................

Är det bara jag som längtar till julen?
Jag längtar så himla mycket dit! Det är alltid så mysigt ute, mörkt och kallt, så kan man sitta inne och dricka varm choklad och mysa och så är huset pyntat och så har man alltid den här känslan av att snart är julen här, julklappar, god mat, sunes jul-dvd:n, skolan slutar snart, pepparkakor, lussebullar, lucia, klä julgranen, räkna ner från 1:a advent till 4:e advent, tända ljus, mormor & morfar i sundsvall, jullåtar. Ja, det finns mycket mer!
Det måste väl finnas nån annan än jag som längtar till julen?
Det ska bli så skönt när det äntligen blir november och december, julmånader tycker jag. snö. ååh,
vad jag längtar!
Nu tycker ni säkert att jag är konstig, men jag kanske är konstig haha. Jag blir såhär varje år att jag längtar så himla mycket till julen. Det är nog för det varit sommar och varmt och då kanske jag blivit trött på det, och då vill jag ha omväxling!! Och då är julen perfekt!
Julen är är den bäst tiden på året, enligt mig!


Kommentarer
THEUEUEUUE

SUNES JUUULL!! :D:D:D

2011-09-11 @ 15:26:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0