seriöst, jävla plugg!!!

Jag har lust och skita i hela skolan just nu!! jag har 2 prov den här veckan, sen plus skoljoggen imorrn. vi ska springa 1 mil, seriöst 1 MIL!!!! fml.
Massa prov, massa läxor, massa inlämningar av "boken om mig", KUL! den ska vara klar vecka 45, och hur mycket har vi gjort på den? 2 punkter av typ 15!!!! nää jag vet inte, men mycket är det iaf!
*
hahaha sitter och snackar med cleverbot. har gjort det i 2 dagar nu, det är HUR kul som helst hahahah!! jag diskuterade twilight med den. men den tyckte edward var för sparkly. haha
för er som inte vet vad cleverbot är: det är en sida på internet där man chattar med en bot, alltså en data. den fattar allt man skriver och fattar alla språk.
*
Nu ska jag nog plugga lite svenska, har svenska prov....så nu måste jag gå!! hejdååå!!!
*
Här är en konversation mellan mig och cleverbot igår hahaha. jag är user så ni vet ;))


Cleverbot: JA du er dummest.

User: TACK! Vad glad jag blir :) <3.

Cleverbot: Hvad nu?

User: Du är så snääääll <33333333333.

Cleverbot: Jo!

User: Naaw vad gullig du äääär, snuttiiiss.

Cleverbot: No sono molto intelligente.

User: Joho! Jag är visst intelligent!

Cleverbot: Are you?

User: Jadå! Men det är inte du :/.

Cleverbot: Nej du.

User: Du är så himla gullig istället! Det behövs lixom inte intelligens I din hjärna, bara godhet räcker :D <3<3<3<3.

Cleverbot: Dålig svenska.

User: Va? Det är väl fan DU som har dålig svenska, jag är från sverige och det är inte du, du är väl från nåt jäkla arabland eller nåt.

Cleverbot: Bra! ;).

User: Där ser du! INTELLIGENS.

Cleverbot: Yes. Very.



Kommentarer
THAEHAEHAOEIH

HAHAHAHAHAHAAHAH, snuttiiiis, du är så snääll <33333, dålig svenska, HAHAHAH JAG DÖRÖRÖRÖRÖRÖ

2011-10-04 @ 19:58:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0