halloooooj!!

Nästan en hel vecka har gått sen jag kom hem från Gran Canaria! Just nu är Thea nästan på samma ställe som jag var, nämligen Maspalomas, och gottar sig sol. Eller, ja, jag var ju i Maspalomas, men bodde inte där, utan jag bodde i Puerto Rico. Riktigt pensionärsställe ska jag be om att få tala om!! hahaha. Fast det är det nog på många andra ställen runt omkring där.
*
Nog snackat om det! kände att det var längesen jag la upp en låt! fast ni kanske inte ens lyssnar på låtarna jag lägger upp hahahahaha. Thea, kanske, men hon är nog den enda som läser den här bloggen. så poppis är jag! hahah!
*
Imorrn är det freeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedag! Ska köpa hårfärg då och färga lite möörkare. Får se när det blir ;P Sen blir det såklart Fastspikad framför Idol och heja på Moa som vanligt :D
*
Nu måste jag nog duuuscha! vi hörs nån gång!
Hejdåå!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0