Bloggtiiime!!

Nu tänker jag uppdatera bloggen lite oftare!! Men jag tror jag tappat lite läsare, så jag har väl ingen som läser den längre haha!!
jaja, just nu sitter jag och väntar på en försenad thea som egentligen skulle komma vid 1 och nu e klockan halv två och hennes buss 14:03 och den e framme fem i 3...såå aaa lite tidskillnad är det om man jämför när hon egentligen skulle ha kommit haha!
******************
Nu har vi iaf bestämt att vi ska åka till stranden ändå och vara där till kanske åtta! och kanske kanske ta ett kvällsdopp, vi får se ;);)
********************
Har grymt tråkigt just nu, sitter och uppddaterar min blogg och min och theas gemensamma blogg hyahahaya, hemlig blogg ;;)) och sen gör jag om bilder på picnik, så ni (om det nu e nån som läser detta) kan få se några jag har gjort haha:
kollade förresten på världens bästa film igår, a lot like love med snyggingen ashton kutcher!! här kan ni få låten också:
*
*
Lite flumm-bilder haha


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0