Sommar 2011, Kom NU!!

Har suttit hela eftermiddan + kvällen o gillat massa saker på fejan, har tyvärr inte kunnat slita mig från datorn sen jag kom hit till farmor jinko :P Drack 2 koppar kaffe med mjölk för att inte somna vid datan, men nu e man istället sjukt beroende av det -.- Men det e så GOTT!
Fick just reda på att vi ska fika, det blir bullar och KAFFE! :D
Näj, men vafan det här e inte bra asså :/ men o andra sidan.... :D
Längtar just nu som en idiot efter sommaren! sitter o kollar på sommar-bilder, vilket gör att man bara vill hoppa in i en tidsmaskin o åka direkt till den!
Slänger in nåra bilder som jag tagit från google eftersom jag inte har mina egna på farmors data. Eller rättare sagt, det finns INGA bilder på denna dator :P

jajjamään!!!!!
jaaaaa, tänk om det va sommar året om!!!!!!!!
vet inte vf jag lägger upp just den här, men jag antar att det e för att jag älskar sommar-kvällar :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0