Snart börjar skiten...

Vart tog det fina lovet vägen egentligen?! Det känns som om det höll på en dryg timma! Herreguh, kan det verkligen gå så fort :( Det e INTE okej >:(
Nä, nu får man se fram emot sommarlovet då, fan vad jag längtar!!Herregud, kan inte ens beskriva med ord hur mkt jag längtar! Då fattar ni va? :P Ska ju åka på språkresa också, SJÄLV! förstår inte att jag gör det :S
Men man ska väl ha lite sommar-party med polarna också! Ska ha en liten förfest till sommar-partyt nu på torsdag med molly o thea! Wohoo, älskar party party! Hade lite fest hos thea på nyår också, fan vad kul man kan ha alltså!
Sommaren får komma nu tkr jag! Sola, bada, bli VARM! Just nu fryser man arslet av sig!
Nä, sitter här o lyssnar på sommar-musik så man förbereder sig lite :D
Bjussar på en sommar-bild från åland förra året :)
gu vad jag längtar tillbaka :(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0