Sista dagen...

Nu e det slut på lovet... Men vad fort det har gått! :O Skulle nog vilja att lovet va en vecka till :(


Men en sak blev jag glad över när jag drog upp rullgardinen imorse, snöhelvetet höll på att smälta och det va nästan 3 plusgrader! Guuud vad glad jag blev :)


Jaha, så e man 14 om 3 dagar. känns skönt att bli äldre än 13, det känns så litet nu! Haha, ett år äldre snart! Woohooo :D


igår va vi hos farmor jinko me olivia o farsan. Olivia går omkring o sjunger imse vimse spindel & bä bä vita lamm o e glad hela tiden :P hahaha, det låter så kul när hon sjunger XD

Sitter i emelies säng o knappar på emelies nya laptop. Vill också ha en :( Men jag ska få en resa till florida i present av pappa, men jag vill inte åka själv me honom så isåfall få empe hänga me ;)

Hoppas våren kmr lite tidigare än förra året iaf! Det börjar lixom töa redan nu. Men jag har för mig att det skulle bli 2 minusgrader imorron, fan.... Men hoppas det bara e imorron för jag vill gärna bli av med snön nu, e så trött på den! Guud vad jag längtar till sommaren! Det e bara o göra den här terminen (6 månader) så kanske det blir sommar snart, får vi hoppas ;P Alla dagar går så fort för mig nu förtiden, så då borde väl den här terminen gå fort också tkr man :P


Det var väl allt för mig just nu, vi ses o hörs! Hare gött :D


Kommentarer
Tara

Vill också ha lov en vecka till :(



Ställ gära lite frågor i frågestunden ;)

2011-01-12 @ 12:50:42
URL: http://tarajulias.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0