Lista på det jag längtar till...

Känner att jag skriver ovanligt många inlägg på bara en dag...Det e inte likt mig :O
Men här kmr iaf en lista på det jag längtar till MEST av allt:
*Romme 24 feb :D
*Miami-resan :D
*Start för Vampire Diaries säsong 3 :D <3<3<3<3<3
*1:a filmen av Breaking Dawn (och 2:a såklart ;) )
*SOMMARN 2011 <3<3<3<3<33<3<3
*sola o bada bli varm, äta glass!
*Slippa snön
*Slippa tjocka vinterkläder
*Summer-party med polare!!
*nästnästa vecka då jag ska partaja med theu :DDDDD
*tills de ska börja sända That 70s Show på skitkanalen 4:an....... >:(
Okeej, det var en lång lista, elr vad säger ni? :P Ja, men nu vet ni iaf vad jag längtar till :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0