6/1 2011

Det känns konstigt att skriva 2011.....(!)
Herregud! man fyller ju 14 om 6 dar :O ojojoj så fort det går! man kanske får nå inredning till rummet i present ;D haha!
idag blir det thea o molly-day! Funny day :D vi ska hitta en ny stil till Molly, hon vet inte riktigt vad hon har för nån stil :P Tänkte platta håret på'na, det blir skiiiitsnyggt! sen så blir det musik i öronen hela dan ;)
de kmr om about 1 hour o jag e redan klar, så jag får väl skriva inlägg på bloggen da!
tänkte ladda upp lite låtar, jag vet! det va jättlänge sen :O men ni har ju IPODEN på högra sidan men tryck bara på pause, jag vet att den börjar av sig själv, men ni ska få lyssna på låtar som inte finns där förstår ni ;)
HÄR:
Sia-im in here (piano version)

Underdog project-Summer Jam
I love you summer!!!!!!
Howie Day-She Says


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0