Saturday evening :')

Det var längesen bloggen!
Nu är jag här och suktar efter mitt godis som jag köpte idag! Ska senare ikväll sätta mig med mitt godis och mina chips och kolla på film! :D Det blir
1. Speak
2. Welcome to the Rileys
3. The Runnaways
:D
Hitta världens bästa sida, tack vare Thea, att ladda hem massa filmer på!! so happy! Så ska ha filmkväll med mig själv här in my room :):):)
Rebecca Wirgin kommer hit om nån timme kanske och ska hålla Emelie sällkskap ikväll och jag ska väl påbörja plugget nu! men neeeeej, jag har ingen lust!
vi ska grilla med grannen idag :D in tha raaaain! hahah jaja, får väl se hur det går ;)
fråga mig inte vad jag skriver om, har bara tråkigt och det är ändå ingen som läser min blogg och jag kan inte vara normal :)
hejdå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0