Konst-plugg!

Har studerat Ismer och konstnärer, vet ni hur många konstnärer jag ska kunna?? jo, 29 stycken ungefär, och jag tror Frida skulle lägga till en till konstnär bara för en i klassen skulle göra ett projekt om en konstnär som inte stod som exempel vad man kunde jobba med för konstnär, så tack sp mycket! Så det blir säkert 30 stycken iallafall ;P
Jag ska kunna 30 konstnärer utantill! jag menar, vad fan, hur ska det gå till? Jag kommer ju blanda ihop allihopa!
aja, konst är iaf roligare än teknik, fysik, matte o.s.v så jag har väl lite mer lust att plugga konst än det andra ämnena!
Så nu har jag suttit en stund och skrivit ner vad alla konstnärer gör för tavlor och så, tog en stund ska ni veta! Hoppas jag klarar provet nudå!
*
Lite annat!
Filmen speak som jag såg igår var såhäääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääär bra! :') Ska gifta mig med den filmen!
Tror att jag ska se Welcome to the Rileys ikväll, hann inte se den igår, det blev Eva Och Adam efter Speak haha!
Nu ska jag gå! Hade Hade!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0