Viktors Dop

För 2 veckor döptes viktor, och såhär såg det ut! :)

Ser ni det lilla pyret?
Emelie som e gudmor åt honom stod självklart där uppe. (och hon har min klänning) :P


Prästen som döpte Viktor. Och sedan kom vi på att hon var skyldig till att ha döpt mig också! Lite lustigt, elr hur? ;)


De här människorna var ju såklart där också! Pappa, Haiwen, Maj-Britt, stor-Johnny och Versa som håller i viktor.
(Olivia var också med, fast hon syns inte på den här bilden)


Sry Bella för bilden, men hade ingen annan ;P
Här är Isabella Lindström, min syssling! Hon var där med :)


Jaa, här satt emelie bredvid Viktors farsa Johnny och The Präst! Viktors mor Ewelina satt också där, fast hon fick inte plats på bilden ;P




Kommentarer
Elina

WOW du bloggar xD!

2010-09-18 @ 13:35:38
URL: http://lillaelina.blogg.se/
emelie

ja eller hur, de va inte igår du bloggade sist!

hm.. ja jättefin bild när jag käkar korv..

2010-09-19 @ 18:12:50
URL: http://emselemsan.blogg.se/
bella

jag ser ju ut som alicia på bilden haha

2010-10-23 @ 18:32:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0