Sundays Sucks!

Vaaar ska man börja?
Ni kanske redan har märkt att jag hatar söndagar...
För det första så e det slut på helgen. Och för det andra väntar en helt ny äcklig skolvecka på en!
Jag tkr man ska vara ledig på fredagar också, vad var det för jäkla pisshuvud som kom på att man bara skulle vara ledig 2 ynka dagar??? Va?! Nää, jag protesterar, det ska fanemej bli tre helgdagar tkr jag!!

Usch, sjuan e rätt jobbig med alla prov som e. Proven börjar nästa vecka och jag ser inte direkt fram emot dem!
nää, när jag kopplar av på helgen gör jag antingen ingenting, elr så läser jag världens bästa bok efter twilight, FALLEN ÄNGEL. Den e sjukt bra! Hahaha, Love it!

Juste, fasen. Ska ju på språkresa nästa år! Till Bournemouth med Thean (Berta) XD Vi åker den 28/6 2011 och kmr hem den 18/7. Det ska bli så f*cking kul!! Har verkligen sett fram emot detta!

IDAG: Idag har det inte hänt så värst mkt. Em och jag städa övervåningen och jag städade skithuset ;)
lite läxläsning har också skett, men bara liiite.
Nu ska jag läsa min favvo-bok så ses vi sen!

Hade Hadeee!! :D


Längtar faktiskt efter julen! :O



Kommentarer
emelie

du har tre härliga år till att se fram emot :) iallafall i våran bästa skola i världen!



längtar också till juletid

2010-10-03 @ 15:43:20
URL: http://emselemsan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0