Sunday....

Jag hinner bara blogga på söndagar nuförtiden. Har alltid så mkt att göra alla veckor, men jag försöker faktiskt hinna, iaf ;)

Idag har man hunnit med att gå på nån visning på hus, ett radhus. Det var väl okej, lite skruttigt bara.

Igår hade jag en trevlig dag med Farmor-Jinko! En halvdag i stan med henne var skitkul! Köpte ett par vinterskor på skopunkten och ett snyggt linne & en varm snygg kofta på CARLINGS! <3
Sen drog vi hem till farsan. Farfar kom o hämta oss vid Åkersberga station. När vi kom hem träffa jag Amäända! Vi jävlades lite med hennes lillasyster och hennes polare, de blev rätt sura XD Vi satt i deras bil och åt chips & lyssna på musik innan vi gick ut på promenad.
På kvällen kolla jag på en riktigt bra film, Juno. Trodde inte det var nån bra film när jag sett den på reklamen, men det visade sig att jag hade feeel.






Kommentarer
thea

hahah nu vet jag det, men jag kom ju precis hem :D

2010-10-24 @ 17:50:37
URL: http://theaz.blogg.se/
emelie

den filmen va lite konstig ju...

vet inte men det kan vara hon som jag har lite svårt för....

2010-10-27 @ 20:16:16
URL: http://emselemsan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0