Monday sucks too!

Nu går lilla Elinas önskan i upppfyllelse! :D
Har egentligen inte tid med detta, men jag gör det lite snabbt ;)

ööh, vad har hänt idag? Samtal med Roya (mentor) ööööh, sen......
Hade tänkt att börja plugga inför alla prov som kmr allt närmare! Skitjobbigt tkr jag! det e så mkt att komma ihåg!!!
Tänkte iaf ge gärnet på SO:n, eftersom jag fick underkänt i förra SO-provet så tänker jag fanemej få MINST VG!
Hahaha, good luck Elin ;)
Engelskan kmr på torsdag, har pluggat, njaa sådär....
AJA, Nog om Prov-snacket!!!

Jag vill iaf att MOLLY SKA BÖRJA SKRIVA PÅ SIN JÄKLA BLOGG! OM DU LÄSER DETTA SKA DU DIREKT GÅ TILL DIN BLOGG OCH SKRIVA ETT INLÄGG. ETT OM DAGEN!!!!!!!! :D
tack!

Åååh, vad jag längtar till sommaren 2011, jag vill åka dit nuuuu :D Fast först vill jag ha JUL :D


Pluppen i julas :D


Kommentarer
eme

skriv oftare din tråkmåns. hur lång tid tar det egentligen att skriva ett litet inlägg. offra typ 5min :P

2010-10-09 @ 09:54:38
URL: http://[email protected]
Sonja

Fin blogg :D

2010-10-09 @ 16:27:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0