Hejsan svejsan!

Ännu en skolvecka på gång...

Längtar verkligen till 16 november! Emelie har fått mig att börja gilla, nä, inte gilla, ÄLSKA Bullet for my valentine! Hur gör människan?

Har börja skriva önskelista också! Hoppas at jag får allt jag skriver upp :)

asså, det finns verkligen ingenting att berätta mer! Kanske ett meddelande till Molly:

Heeej Volleyboll, nu får du fan ta och skriva på bloggen. Jag har inte heller så mkt tid på mig att skriva, men jag försöker hinna iaf! Så fort du har läst detta..........................GÅ IN PÅ DIN BLOGG OCH SKRIIV :)
tack!

Åker iaf upp till Söndsvall till jul :) Vi ses då alla norrläningar! :D

Hade, Hade!!!!


Kom då, 16 November!!!


Kommentarer
clara

hehe ;) tack. hoppas på det bästa!! fiiin blogg

2010-10-20 @ 09:21:19
URL: http://clarissaas.blogg.se/
emelie

här har vi en till som längtar 1000 gånger mer än dig, du skulle bara veta!

3 veckor kvar bara ifall du undrar :)

2010-10-27 @ 20:15:13
URL: http://emselemsan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0