Lördag <3

Hopplala!! Det var fan inte igår jag skrev inlägg :P
Vad har man gjort idag då? Jo, jag kollade faktiskt två och en halv timme på SVAMPBOB FYRKANT!! Jag tycker faktiskt att det är bra!
Sen blev det lite långtråkigt. Amanda ville spela Eye Toy 3 så jag o Empan gick över dit och spela lite grann.
Sen kom en riktig härlig grej ^^ Jo, efter maten gick jag och emelie ut på en liten promenad. Först gick vi elljusspåret och tog massa kort. Sedan sprang vi upp för Hackstabacken och tog ÄNNU mer kort :P Sedan började det REGNA... Och jag hade emelies vita tygskor, inte världens bästa skor att ha det vädret. Så de blev BRUNA XD
Hahaha, har inget att skriva mer nu :P
Vad liten jag ser ut :P


Kommentarer
Emelie

hyr lyckas man alltså? xD jo de ska vara elin till det de



2010-05-08 @ 19:58:23
URL: http://emselemsan.blogg.se/
molly

vad söt du e på bilden gumman!:D <3 <3

2010-05-12 @ 20:46:05
URL: http://mollyvonarnold.blogg.se/
iaa! ;D

Fin bild elin! :) <333333333

2010-05-19 @ 16:11:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0