Jobbig vecka...

Tänkte att jag skulle slänga in ett inlägg innan haiwen,pappa och olivia kmr hem...

Imorgon ska man iaf till mamma, jag tror vi ska vara där på heltid när skolan börjar.
Ånej, skolan börjar snart!! Hur ska det gå?
Jag orkar inte gå upp kl 6 varje morgon när jag har vant mig med att vakna halv elva :'(

Faktiskt, så längtar jag till hösten, jo du hörde rätt, jag vill ha höst nu! 
jag e trött på sommaren nu. Höst, kom nuu!
Blev lite besviken i onsdags när jag skulle vara med molly och thea.
Jag hade varit så glad dagen innan, och sen kan de plötsligt inte komma D':

Gissa om jag blev ledsen. Aja, jag var med amanda sen ändå. Hjälpte henne med att städa hennes rum och möblera om.
Det blev rätt snyggt!

Pappa har ju inte varit på sitt bästa humör den här veckan, och det gjorde det inte bättre precis. Just nu vill jag bara hem till
mamma och tänka klart, här kan man inte det...synd.

Imorgon måste jag vara på gott humör!
Då ska jag med amanda på bio och se The Grown Ups (heter den så?) 17.30! först går vi i affärer och sen efter filmen går vi och käkar middag! Egentligen skulle vi se Vampyrer Suger, men hon hade inte dett Twilight o New Moon, så då e det inte så kul när det e en parodi på dem.
Nu ska jag ta och städa undan lite tills de kmr, hej så länge!!! :)
 
Bjussar på en låt! Njut :P



Kommentarer
Zäta

Fin blogg, skit häftig bakrund ;D

2010-08-24 @ 22:13:32
URL: http://loveandforget.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0