August Third

Shit vad sommaren bara flööög iväg! Har inte hunnit skrivit nåt på bloggen, så jag tänkte slänga in ett inlägg nu när jag inte har nått att göra. sitter i emelies stuga och lyssnar på musik. Farmor har varit här i två dagar, men hon åkte hem för en stund sen.
Om 3 veckor börjar skolan, ska iaf börja ny skola så det blir rätt spännande ändå! Ser fram emot min nya klass också. Måste köpa almanacka snart...Herregud vad tiden går fort, man hinner ju ingenting... :( Får nog köpa almanackan nästa vecka. Kollade i emelies kasse som låg på emes säng och hittade en ny almanacka som emelie hade köpt med mamma igår när de var i täby. Vill också ha den...
Jag ska nog också byta header, e trött på min svarta blogg och jag som står på en lång "brygga" på gotland XD
Undra vad man ska göra imorgon då. Jag var iaf med Molly igår, hade skitkul. Vi spelade in en korkad film med molly som huvudpersonen, men den blev så misslyckad att vi tog bort den XD
aja, skriver ett inlägg senare kanske, vi får se :) BYE!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0