Lördag

Igår (lördag) var jag,mamma,emelie(syster) och lasse och shoppa. Jag köpte bl.a de här skorna på Deitchman (stavning?) och en tröja på BikBok. Sedan köpte jag ögonbrynsfärg på kicks :D Sedan när vi kom hem såg vi på körslaget och jag åt mina älskade popcorn!! Jag sminkade mig för att jag inte hade nåt att göra. Här kommer lite bilder iaf ^^
Igår (lördag) var jag,mamma,emelie(syster) och lasse och shoppa. Jag köpte bl.a de här skorna på Deitchman (stavning?) och en tröja på BikBok. Sedan köpte jag ögonbrynsfärg på kicks :D Sedan när vi kom hem såg vi på körslaget och jag åt mina älskade popcorn!! Jag sminkade mig för att jag inte hade nåt att göra. Här kommer lite bilder iaf ^^


Kommentarer
Emelie

snygga dom e, orättvist ju :(

2009-10-11 @ 18:33:19
URL: http://emselemsan.blogg.se/
Molly

de är sygga:D <3

2009-10-13 @ 16:07:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0