Lördag KVÄLL

Hellu!!!
Var det nån mer än jag som såg den här braiga filmen igår kväll? Jag har sett den en gång tidigare, men jag som har ett sånt dåligt minne kommer ju inte ihåg så mkt av den. Jag så i början iaf, då var vi hos farmor i Tungelsta.
Sen skulle vi åka hem när den hade börjat. Helt patetiskt!!! Aja, i bilen satt jag en timme och försökte komma ihåg
vad som hände i filmen. Och det gick ju inte så bra dårå! Jag blev så jäkla trött i bilen. Jag tror det e nåt jäkla sömnmedel i den. Sen när vi kom hem satte jag på min tv och kollade färdigt på filmen. Den e jäkla bra!!
Jag saknade Blixten  (min katt) när jag såg filmen. Aja, good bye! Föresten dagens låt kmr jag lägga upp strax.
Hade <33



Kommentarer
Emelie

saknar oxå han :( ♥

2009-10-18 @ 17:15:58
URL: http://emselemsan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0