Good evening!!

Hejsan Svejsan!!
Idag har det varit ganska jobbigt!! Jag e så svullen i halsen, men jag tvingar mig till skolan varje morgon.
Nu sitter jag och lyssnar på RIX FM webbradio XD (REKLAM)
Tycker inte ni att tiden går så jäkla fort? Man kommer hem från skolan, sätter på that´s 70 show en timme, sen gör man läxorna, och sen när man e klar med de e det helt plötsligt kväll!!! Så man hinner ingenting. Men en sak e bra, man närmar sig lovet mkt fortare :D
Men nu ska jag sluta babbla så jag kan lägga ut dagens låt ^^ Och så måste jag skynda mig och göra mig i ordning så jag hinner se ANDRA AVENYN :D :D :D måste kila, Gute Nacht<33


Kommentarer
Emelie

håller med ! och i skolan så går tiden skitsegt.

bra låt förresten :)

2009-10-20 @ 20:57:27
URL: http://emselemsan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0