Måndag


Nämmen hoppsan!!! Där kom jag upp xD
Iaf! Idag, måndag, så var det ju skola. Jag,Molly,Julia,Sofia G,Emelie möttes i Roslags Näsby
och sen gick vi till busshållsplatsen (stationsv.) och tog busen till enhagen. Vi har språk där ^^
Jag har tyska med Madde och Sofia C. m.m. Men de var inte där när vi började lektionen.
Vi hade typ gramatik läxa i tyska, jag hade inte tränat så mkt, men men. Sen kom sofia och hon hade inte tränat ett skit XD Så jag fick hjälpa henne lite granna ^^ sen lite mer skola och bla, bla,bla!!!
Sen kom jag hem med Molly, hon var inte så länge, men hann sjunga 2 låtar på singstar :D
Sen när hon åkte hem blev jag jäkligt sugen på lingonkaka!! Och bullar. Så jag tog helt enkelt två bullar och en lingonkaka till mig ^^ Och så kollade jag ju såklart på that´s 17 show :D :D Jaa, nu ska jag väl plugga
lite tyska och läsa min bok :) Ojj då, nu ska jag äta soppa och pannkakor. Mamma sa till  !!
Herrå!<33


Kommentarer
Emelie

mhmm intressant :)

2009-10-12 @ 18:11:18
URL: http://emselemsan.blogg.se/
Molly

Ja det var kul!:D <33

2009-10-13 @ 15:51:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0