Blixten (min kisse)


Guud, förlåt att jag inte har skrivit något inlägg på länge. Men det e för att jag har varit sjuk, och då sitter jag inte vid datan.
Men nu skriver jag inlägg. Bättre sent än aldrig :) Idag (lördag) åker jag upp till Norrland :D Vad ska jag göra där?
Jo, jag ska träffa min mormor & morfar i Sundsvall. Det ska bli så kul ^^ Där ska jag träffa Evelina,Evelina & Elina. Och mormor och morfar har ingen dator, så jag kmr inte att skriva inlägg på en vecka drygt :(
Jaa, eftersom jag ska sitta på ett tåg hela dan så får jag väl skriva hur min dag kmr bli idag.
Jag,emelie,mamma & lasse åker in komunalt till stan. Sen så går vi till x2000 och sätter oss på det i tre timmar. Sen kmr vi fram och då står mormor & morfar på perongen och väntar på oss. När vi kmr hem till de ska vi väl packa upp våra saker. Sen blir det världens godaste mat. Efter det vet jag inte XD
Nu sitter jag i lasses skjorta och dricker te nu på morgon-kvisten. Jag ska väl föröka komma ihåg att lägga ut
dagens låt åxå :) Men vi hörs senare dårå!!
Denna bedårande katt. Den lilla busen, jag ska packa nu juh!!! XD
Aja, hejsålänge <33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0